Social Icons

понедельник, 24 октября 2016 г.

EKSKLUSIVT: Top MP dumper forloveden for Cheeky Girls.

TOP Lib Dem MP Lembit Öpik dumpet sin telly weathergirl forlovede Sian Lloyd- etter å ha brukt nakne netter i seng med en av Cheeky Girls.
Flamboyant Öpik, 41, et vanlig på TV komedie panel viser, i hemmelighet romanced 24-åringen pop babe Gabriela Irimia på telefon etter å ha falt for henne på en showbiz bash.



Se en lysbildefremvisning av frekk Gabriela

Og vi kan avsløre, det bisarre paret chattet og tekstet hverandre for timer som politikerens fireårig forhold til Sian (til høyre), 48, traff steinene.

I en forbausende ærlig intervju med News of the World , fantastisk Gabriela beskrev det øyeblikket de først hadde sex og avslørt:

"Det var slik en oppbygging av ønske-og en stor eksplosjon mellom oss. Lembit var meget mild og lidenskapelig, hendene over hele kroppen min.

"Og jo mer vi elsker, jo bedre blir det!"

Kose


Gorgeous rumensk-født Gabriela-som tok verden med storm i 2002 med identiske tvillingsøster Monica (under) og deres debut smash hit Cheeky Song (Touch My Bum) -Detaljert hvordan hun:

Strippet av å kose seg i sengen med den høytflygende MP på hans Westminster flat,

Snek under dyna med ham på et besøk til hennes foreldres hjem,

BEGEISTRET når de endelig hadde full sex natten Öpik ditched tårevått Sian for godt, og

Raste dager senere når Sian forbrutt hennes forlovelsesring på skjermen.



Gabriela fortalte oss at hun og Öpik planlegge en fremtid sammen, men insisterte: "Jeg var ikke årsaken til hans break-up med Sian Deres forhold var døende før jeg kom på scenen Sannsynligvis jeg ga ham styrke til å avslutte det..."

Men i går kveld Sian slo tilbake: "Hans saken er som noe ut av en pantomime De har vært sammen i to måneder, og jeg avblåst vårt engasjement for et par uker siden Så du gjøre matematikken..."

Welsh MP Öpik er aldri langt fra kontrovers. Han stakk av sprit-plaget eks-parti sjefen Charles Kennedy når alle andre var å forlate ham.

Og han ble korets Mark havre bud for strøm akkurat som News of the World fanget wannabe leder i en sleazy leie gutt skandale.

Gabriela sa det var kjærlighet ved første blikk da hun møtte ham på en fest kastet av TV-kanalen Fem s All Star Talent Show-hvor han spilte munnspill og hun gjorde en ballett rutine-on 13 oktober.

"Jeg ble imponert over", minnes hun. "Vi begynte å prate i baren og snakket for de neste to timene. I motsetning til andre menn jeg ikke trodde han pratet til meg fordi han bare ville ha sex.

"Da vi dro Lembit ga meg nummeret hans. Vi endte opp med å snakke på våre mobiler til 2 eller 3 am. I løpet av de neste ukene vi møtte to eller tre ganger for drinker og et besøk til Science Museum. Lembit var slik en herrer og aldri gjort et trekk på meg. "

I mellomtiden stormskyer ble brygget over jeg er en kjendis stjerne Sian.

Hun og Öpik hadde bitre rader over sin fremtid på 23 oktober og 25. oktober Den 28. var det rapporter som de hadde delt, men neste dag Sian avvist det som "absolutt nonsens".

Gjennom det hele Öpik og Gabriela (under) var å prate med hverandre opp via telefon og tekst.


"Vi snakket i timevis," sa sangeren. "Da vi kom nærmere vi snakket om vår fremtid og Lembit fikk mer romantisk, forteller meg hvordan han savnet og elsket meg."

27. november opptrådte hun på et veldedighetsarrangement for motor neuron Disabled Association. Paret fikk sammen på etter oppmøte parti.

"Vi hadde ikke kysset på det punktet," sier Gabriela. "Vi var som to skremte skolebarn. Jeg så ønsket å gå tilbake til sin Westminster flat og til slutt inviterte han meg. Det vi plutselig fikk kyssing. Det var virkelig brenner. Vi endte opp i sengen sammen, men vi hadde ikke sex. Det var ikke rett tid.

"Lembit liker å sove naken og ba meg om å sove naken ved siden av ham, slik at han kunne holde meg varm."

Deres neste date var da Öpik kjørte fra hans walisiske base for å Gabriela familie hjemme i Rye, East Sussex.

"Jeg skulle til å sove i mitt eget soverom," innrømmet hun. "Men til slutt kunne jeg ikke motstå ham, og vi sov sammen på gjesterommet. Vi kost, kysset og snakket om vår fremtid."

Paret endelig hadde sex på 6 desember-etter Öpik møtte Sian for en siste måltid på en Camden pub.

Gabriela sa: ". Han fortalte meg at han gjorde det klart for henne at han ikke hadde noen intensjon om noensinne å komme tilbake med henne Han sa Sian var veldig opprørt.

"Den kvelden i leiligheten hans var fantastisk. Lembit er en svært erfaren elsker. Det var ren kjærlighet, ikke" bang, bang "sex og det er det. Han gikk på i timevis. Aldersforskjellen er ikke et problem for oss."

Girlie


Neste dag Öpik tok Gabriela å møte sin estiske mamma og familie i nærheten av Inverness. "I tre dager vi ble uatskillelige," sa sangeren. "Vi gjør kjærlighet til musikk. Jeg elsker undertøy. Jeg liker å kle seg i en girlie måte og Lembit liker det.

"Han har invitert meg til Wales til jul, så jeg skal gå på Boxing Day. Jeg ønsker å gi ham en stor overraskelse. Jeg vil definitivt kle sexy!"

Gabriela insisterte Öpik ikke hadde fortalt henne akkurat da han delte med Sian. "Alt jeg kan si er at de brøt opp for lenge siden, men det ble ikke gjort offisiell", sa hun.

"Jeg har aldri møtt Sian. Men det som virkelig, virkelig såret meg var en uke siden, da hun kom på å gjøre ITV været fortsatt iført hennes forlovelsesring. Jeg følte meg så korset.

"Selvfølgelig ringte jeg Lembit men jeg stoler på ham 100 prosent. Problemet er Sian er i fornektelse. Det eneste jeg kan tenke er at hun vil ha ham tilbake.

"Jeg synes synd på henne. Jeg ønsker ikke å være uhøflig, men hun er to ganger min alder, er hun kanskje redd og ønsker ikke å være alene. Men hun er en veldig attraktiv kvinne. Hun ser virkelig bra nå med håret blondt. trolig hun ønsker å se yngre ut.

"Hun virker veldig hyggelig, men hvis du spør meg om de vil gå sammen igjen jeg sier" Over mitt lik! "

Sian sa: "Lembit var den store kjærligheten i mitt liv jeg aldri ville ha blitt enige om å gifte seg med ham ellers Men tydeligvis han bare ikke er i stand til en voksen forholdet..


"Han er glad i soundbites og kjendis. Jeg føler meg mer sorg enn sinne."

TV weathergirl sa forholdet deres brøt sammen som Öpik brukt mer og mer tid på festing. Hun sa: "Jeg var i seng å få min skjønnhetssøvn da han var ute og prate opp hans Cheeky Girl.

"Lembit er en ekte barfly og det er en massiv drikkekultur i House of Commons. Drikking er hinsides hva folk flest ville engang begynne å forstå. Det er hard core".

Комментариев нет:

 
Blogger Templates