Social Icons

воскресенье, 23 октября 2016 г.

Mel Gibson SECRET DAUGHTER

Diezgan blondīne uzsāk tiesvedību pret satraukumu Holivudas superzvaigzne Mel Gibson piespiest viņu veikt DNS testu, un pierādīt, ka viņa ir viņa noslēpums meita.

Gleznotājs Carmel Sloane apgalvo miljonārs aktieris veikti viņas mammu grūtniecība uz matrača uz muguras viņa automašīnu, pirms viņš bija slavens 30 gadus atpakaļ.
Un tagad viņas 10 gadus vecais dēls Jordan ir pārsteidzoši līdzīgs viņa slepeno Grandad.
Carmel, 29, teica: "Es neesmu to dara par savu naudu es tikai vēlos, lai apmierinātu vīrieti es vienmēr esmu pazīstams bija mans tētis - un viņam iepazīt savu mazdēlu.."
Paternitāte tērps ir jaunākais trieciens par Braveheart zvaigzni. Šogad viņš tika arestēts par transportlīdzekļa vadīšanu alkohola reibumā, un uzsāka anti-ebreju tirādi pret kruķiem.
Juridiskie dokumenti tiks pasniegtas Gibson, 50, šonedēļ un viņš vai nu ir jāatzīst, ka viņš ir tēvs vai ir tamponu ņemts no iekšpuses viņa mutes DNS testēšana.
sega

Carmel - kurš ir redzējis katru filmu viņš izgatavots - piebilda: ". Man patiktu, ja viņš atzīts mūs kā ģimeni es neesmu meklē maltīti biļeti es esmu apmierināts ar savu dzīvi.".
Viņas pārsteidzošs stāsts sākās 1976. gadā, kad Mel, tad jaunieši Austrālijas wannabe aktieris Adelaidē, paņēma Carmel s mammu Marilyn kā viņa bija āķis-pārgājienu.
Iecerējušas zvaigzne - kas tagad ir septiņi bērni ar viņa sieva 26 gadus, Robyn - nebija pat sniedza savu pirmo filmu, kad viņš apstājās, lai blondīne 17 gadus vecs thumbing lifta uz Sidneju.
Carmel mamma Marilyn, tagad 47, atceras: "Es biju slim jauna sieviete šaurās pieguļošs džinsi uz pusi no ceļa, kad universālis apstājās.
"Mel pagriezās paskatīties uz mani ar tām pārsteidzošu zilām acīm, un man bija mesmerized. Viņš teica:" Kur tu ej? " Es teicu: "garu ceļu no šejienes."
"Viņš man teica, viņa vārds bija Mel. Viņš teica, ka viņš būtu nepieciešams man visu ceļu, bet vispirms viņam nācās doties mājās un saņemt benzīna naudu.
"Viņš man lika slēpties zem segas ar aizmugurē auto, sakot kaut ko par viņa māte ir pilsētā. Mēs apstājāmies ārpus mājas, un viņš nāca klajā ar matraci un pāris spilveni un daži benzīna naudu.
"Viņš teica, ka viņš bija celta matraci, ja mums bija, lai apturētu par nakti. Mēs saņēmām par patiešām labi. Viņš bija burvīgs un smieklīgi. Viņš man teica, viņš būs slavens filmu zvaigzne.
"Viņš teica, ka viņš gatavojas mainīt savu vārdu, bet es viņam ne. Es teicu Mel Gibson bija tiešām jauks vārds un tas atbilst viņu.
"Kad mēs apstājāmies uz nakti Mel got atpakaļ uz matrača, bet es paliku priekšā. Es teicu man nav uzticības viņam, bet ja godīgi man nav uzticības sevi nu! Viņš bija tik sexy. I didn ' t ir kādas kontracepcijas ar mani, un man nebija daudz ko darīt ar puišiem.
"Galu galā viņš pierunāja mani pievienoties viņam uz muguras. Es viņam teicu:" Ja kaut kas notiek, un man grūtniecība es atnākšu meklē jums. "Viņš atbildēja:" Es esmu būs slavens. Jūs vienmēr zināt, kur Atrodi mani.'
"Mēs pavadījām nakti mīlēties un runā, bet, kad tā ieguva gaismu Mel teica, ka viņš bija jābūt atpakaļ darbā -. In apelsīnu sulu fabrikā Adelaidē.
"Es izkāpa no automašīnas un nekad neredzēja viņu vēlreiz. Tas salauza manu sirdi, lai iet prom.
slavens

"Pat ja mēs bija tikai kopā uz vienu nakti mums bija patiešām hit it off."
Marilyn atklāja viņa bija stāvoklī, drīz pēc tam, kad vienu nakti stāvēt un 1977. gada janvārī Carmel dzimis. Viņa teica: "Tas šķērsojuši manu prātu, lai mēģinātu sazināties, bet es nezināju savu adresi."
Jaunais mamma centās aizmirst par Mel un kad Carmel bija 15 mēnešus vecs viņa satika un apprecēja citu vīrieti, un bija vēl divi bērni.
Pārsteidzoši Marilyn nesaprata, ka skaists svešinieks, kas bija dzemdināja savu bērnu bija slavens līdz astoņiem gadiem. "Es redzēju plakāts Mad Max 3 nejauši un man bija pilnīgi izmainīta, lai redzētu, tas bija Mel. Man nācās jautāt draugiem par iepriekšējiem Mad Max filmas un es tos iznomāt," viņa atzinās.
Carmel, 29, apgalvo Mel ir viņas tētis
"Es biju sajūsmā par viņu. Es biju ļoti laimīgs, viņš bija panākt to, ko viņš noteikti, lai darīt. Viņš man teica, ka viņš gatavojas būt filmu zvaigzne, un viņš darīja.
"Es biju priecīgs, tad, ka man nebija viņam pateicu par bērnu, jo es domāju, ka tas būtu atveda izklāstīti šajās dienās. Viņš var nekad ir kļuvusi par zvaigzni.
"Tur bija īsta līdzība starp viņu un Karmela, un es sāku turēt albums bildes no viņa, lai viņai būtu vēlāk dzīvē.
"Es nekad nebūtu teicis Carmel kurš viņas tēvs bija, bet mana māte blurted to ārā vienu dienu. No tā brīža viņa izgriezt bildes viņu, un mēs devāmies redzēt visus viņa filmas kopā."
Marilyn pirmais mēģināja sazināties ar Holivudas varonis 1995.gadā, kad viņš nopirka māju atpakaļ Austrālijā. Viņa brauca, lai mēģinātu, lai apmierinātu viņu, bet ar laiku viņa ieguva tur viņš gribētu jālido atpakaļ uz valstīm.
Viņa atklāja, ka: "Es negribēju radīt problēmas, bet es gribēju, lai viņš zina par Carmel Es domāju, viņš varētu vēlēties zināt viņu.".
Nākamajā gadā, kad viņas meita dzemdēja Jordāniju, Marilyn mēģināja sazināties vēlreiz, bet neizdevās. Tagad viņa cer, ka tiesiskais cena var pārliecināt Mel sazināties.
Viņa paziņoja: "Viņa meita ir pasakains, skaista, jauna sieviete Jebkura tēvs būtu lepns par viņu.".
Un Carmel ir izmisīgi, lai apmierinātu zvaigzne-direktors pašreizējās No1 ASV filmu, Apocalypto.
Viņa teica: "Es esmu izaugusi ir teicis Mel Gibson ir mans tēvs, es esmu to teicis 20 gadus..
"Es gribētu kādu slēgšanas nu veidā. Es nevēlos, lai tas iet uz vēl 20 gadiem.
"Esmu redzējis visas viņa filmas. Mana mamma bija Mad Max plakātu uz sienas tik ilgi, cik es varu atcerēties. Es skatos uz viņu, un es redzu līdzību.
spilgti

"Es mīlu, lai apmierinātu viņu, bet es nevar gaidīt, lai būtu daļa no viņa dzīves. Es neesmu meklējat kādu pīrāga vai šo dzīvesveidu.
"Es gribētu, lai viņš zina, viņš ir mazdēls, kurš ir liels bērns. Viņš ir ļoti gaišs un radošs. Viņš varētu būt lepns par viņu."
Of the World News izvirzīja pretenzijas uz Gibson pārstāvjiem, bet viņi nespēja atbildēt.
Carmel piebilda: "Mums nav citas izvēles, bet, lai dotos juridiska, lai mēs varētu nokļūt apakšā šo vienreiz un uz visiem Vienkārša DNS tests šķirot to ārā.".

Комментариев нет:

 
Blogger Templates