Social Icons

среда, 28 сентября 2016 г.

Big Brother Traci Bingham, aki az udvarias, és ragaszkodik ahhoz, HERS alázatosak Valódi Says


Rachel Richardson & Marianne Garvey
Big Brother vesztes Traci Bingham indított megdöbbentő támadást győztes Chantelle.
A győztes Essex lány nyerte a brit szív vele down-to-earth jellegű, de egyszeri Baywatch szépség Traci márkás neki egy nagyfejű ötperces csoda.

"Chantelle volt édes, jószívű lány a Big Brother házban, de a sztárság nyilvánvalóan megváltoztatta a" bitched Traci.
"Ő rám se teljesen utáni műsor pakolás party hétfőn este, és nem mond semmit nekem. Megdöbbentem a viselkedése.
"Úgy nézett rám egyenesen a szemébe, és csak elfordult. Azt hiszem, ez az egésznek a fejét."
Bámulatosan a szúrós rant jött néhány nappal azután, Chantelle dicsérte Traci, kijelentve: "Ő nem kapott egy csúnya csont a testében." De, leplezetlen, Traci folytatta támadását, és:
  • Elítélte a Chantelle hamis mellek, 
  • RUBBISHED történeteket romantika között Chantelle és Preston, 
  • Ragaszkodott Chantelle új karrier, mint a valós életben celeb volt ítélve, és 
  • MONSTERED lévén leering Bore George Galloway.
    Traci, 38, kiderült, ő tisztelete Chantelle megfeneklett egy köpött két lányok belsejében a Celebrity BB ház. "Elkezdtem p *** ed le vele, amikor megkérdezte a melleim voltak igazi," mondta. "Azt felháborodott. Soha nem volt plasztikai műtétet a mellem, és én nagyon meghökkentette a nézetet. Ő az egyik, hogy úgy néz ki, mint ő volt a mafla munkát.
    "Láttam fotók róla venni, mielőtt elment a show, és ő nagyon lapos mellű, majd vissza."
    Traci figyelmeztetett: "Ha ő folytatja snubbing emberek, ahogy elnyomta velem, ő nem tart. Azt kell nézni, ahogy a hozzáállás, vagy a hírnév kiszáradnak. Elvárom ő lesz csúszik a közvélemény szemében, amilyen gyorsan csak bejött It ".
    kacérkodás
    Rendes lány-next-door Chantelle volt dugva a ház titkos feladata meggyőző az igazi csillagok volt egy híresség is. De Traci számol, hogy megmondja, ellene a végén.
    Azt mondta: "Chantelle nem színésznő, vagy egy előadó, ő csak egy csinos lány, aki úgy néz ki, mint egy társaságbeli. Még csak nem is kell saját képet.
    "Ő talán kap néhány munka színleli, hogy Paris Hilton vagy promóciós munkák, de mi mást neki, hogy nem? Kétlem hogy majd ez nagy máshol. Ő nem lesz egy nemzetközi sztár. A brit nyilvános valószínűleg elfelejtette körülötte ez alkalommal a következő évben. "
    Minden a pletykák romantika között Chantelle és Rendes fiúk énekes Preston kapott Traci megy is. "Ez a két tekint vissza saját flörtöl a házban, és örülök ennek, mert van nekik szavazattal," mondta.
    "De ez a sok beszéd, hogy maradok a kapcsolatot a szemét ... ő talán most nagyobb halat sütni, most.
    "Az egész Preston / Chantelle dolog volt érdekházasság. Ezek kacérkodott egy kicsit, és az egészet elszúrtam ki a részét. Nem volt három hétig ott együtt kapja meg, vagy a szex, és semmi sem történt. Még csak nem is csók megfelelően .
    "Miért? Mert nem volt, hogy sok kémia köztük és Preston volt barátnője várta kívül. Minden, amit olvasni róluk csak TV bika-s ***. Chantelle egy kedves lány, aki fejni minden a jó reklám, de itt az ideje, hogy neki vissza a dobozba most. "
    Traci, most haza Amerikában ismerte őt etapban a hit valóság show volt a sokk, hogy a szervezetét. Nem csináltam meg a házi feladatomat, és soha nem számított, hogy legyen olyan erős, "mondta.
    "Miután Chantelle titkos feladatot nem bízik senkiben. Én paranoiás 100 százalék. Azt hittem, mindenki ellenem volt. Ez volt kegyetlen, mert nem volt sok elme játék. Időnként nagyon megijedt.
    teljesítmény
    "Ez George hit rám egész idő alatt is. Ő töltött sok időt megnézni engem. A tornaterem én észre bámult rám. Úgy éreztem magam kényelmetlenül.
    "Azt hiszem, azt feltételezte, én csak egy hülye Baywatch bébi. És azt gondolta, hogy ha kaptam bókokat én tisztelem őt, és ez ad neki hatalmat.
    "De én találtam rá teljesen unalmas. Senki sem akart hallani a beszédet, és senki sem akart prédikálják.
    "Nem leszek szomorú, ha én soha többé nem látja."
  • Комментариев нет:

     
    Blogger Templates